مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 08:512018-07-29فرهنگي

تئاتری های کرج خون به جگر شده اند


وجود تئاتر شهر با سالن های تخصصی و مجهز یکی از فاکتورهای توسعه فرهنگی هر شهری محسوب می شود؛ متاسفانه مجموعه تئاتر شهر کرج هم از لحاظ موقعیت مکانی و هم امکانات و زیرساخت به هیچ وجه با استاندارهای تعیین شده همخوانی ندارد و همین باعث شده این مجموعه در انزوا به حیات خود ادامه دهد.

- هر چند احداث تئاتر شهری درخور از سال ها قبل جزء مطالبات خانواده تئاتر استان بوده ولی مشکلات و سنگ اندازی ها باعث شده پیگیری ها در این حوزه نتیجه بخش نباشد.

بدون شک داشتن مکانی مناسب برای روی صحنه بردن نمایش های فاخر حق بدیهی هنرمندان تئاتر استان است ولی گویا عدم هماهنگی و کمبود اعتبار باعث شده همین خواسته معقول نیز محقق نشود.

با این اوصاف معلوم نیست تئاتری های استان تا کی باید در سالن های خالی نمایش خود را به روی صحنه ببرند و از اینکه کسی از وجود تئاتر شهر در کرج خبر ندارد خون به جگر شده و حسرت بخورند.

تئاتر شهر کرج در جای پرتی واقع شده است مدیر تئاتر شهر کرج با اشاره به موقعیت نامناسب جغرافیایی این مجموعه می گوید: متاسفانه تئاتر شهر کرج هم از لحاظ شرایط دسترسی و هم از لحاظ موقعیت مکانی در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

محمود سرباز ادامه می دهد: بسیاری از البرزنشینان حتی نمی دانند کرج تئاتر شهر دارد و همین باعث شده برای دیدن تئاتر به تهران بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتری های کرج خون به جگر شده اند

تئاتری های کرج خون به جگر شده اند