مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 10:032018-07-29بين الملل

اظهارات تکان دهنده کارمند سازمان ملل؛ «نمی دانم به چند کودک آفریقایی تجاوز کردم»


نشریه «ساندی تایمز» و کانال 4 تلویزیون انگلیس در گزارشی درباره رسوایی جنسی صلح بانان در آفریقا، از سازمان ملل به دلیل عدم پایبندی به وعده کمک به قربانیان تجاوز انتقاد کرده اند.

- اظهارات تکان دهنده کارمند سازمان ملل؛ نمی دانم به چند کودک آفریقایی تجاوز کردم نشریه ساندی تایمز و کانال 4 تلویزیون انگلیس در گزارشی درباره رسوایی جنسی صلح بانان در آفریقا، از سازمان ملل به دلیل عدم پایبندی به وعده کمک به قربانیان تجاوز انتقاد کرده اند.

گروه بین الملل خبرگزاری فارس: شاید 20 نفر، شاید هم 25 نفر.

نشمردمشان ، این پاسخی است که دیدیه بورگه در پاسخ به این سوال می دهد که وقتی سال 2004 به عنوان کارمند سازمان ملل متحد در جمهوری دموکراتیک کنگو کار می کرده، به چند کودک تجاوز کرده است.

نشریه ساندی تایمز ، در گزارشی با مقدمه فوق، به بررسی رسوایی تجاوز جنسی کارکنان سازمان ملل متحد به زنان و کودکان در آفریقا پرداخته و نوشته است: زمانی که پلیس کنگو بورگه را بازداشت کرد و مقام های فرانسوی در سال 2008 او را برای 9 سال زندانی کردند، سازمان ملل متحد وعده داد که به قربانیان او کمک کند.

این وعده، هیچ وقت عملی نشد.

بورگه زمان حضورش در شهر گوما کنگو به عنوان مسئول پشتیبانی نیروی حافظ صلح سازمان ملل متحد فعالیت می کرده و بابت این کار ماهانه 7000 دلار حقوق دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات تکان دهنده کارمند سازمان ملل؛ «نمی دانم به چند کودک آفریقایی تجاوز کردم»

اظهارات تکان دهنده کارمند سازمان ملل؛ «نمی دانم به چند کودک آفریقایی تجاوز کردم»