مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 14:472018-07-29دانش

هزینه های بالای تحصیل در انگلیس دانشجویان را فراری می ‎دهد


نتایج تحقیقات جدید در بریتانیا نشان می دهد که هزینه های بالای تحصیلات عالی نیمی از دانشجویان را به فکر ادامه تحصیل در خارج کشور انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو؛ بررسی های اخیر نشان می دهد که تنها 14 درصد از دانشجویان مطمئن هستند که پس از تحصیل در بریتانیا شغل های پردرآمد خواهند داشت.

نتایج یک مطالعه روی 750 دانش آموز و دانشجوی بالای 16 سال انگلیسی نشان می دهد از هر 10 نفر هفت نفر فکر می کنند هزینه های آموزشی عالی در کشورشان بیش از اندازه بالاست.

همچنین سه نفر از هر پنج نفر نگران هستند که با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شهریه دانشگاه های این کشور باز هم افزایش یابد.

این نظرسجی نشان می دهد که از هر 10 نفر چهار نفر براین باور هستند که ادامه تحصیل در خارج کشور شغل های پردرآمدی برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

در واقع تنها 14 درصد از دانشجویان و دانش آموزان بریتانیایی معتقدند که تحصیل در این کشور می تواند منجر به موفقیت آنها در آینده شود.

به گفته متخصصان، واضح است که تحصیل در کشورهای خارجی می تواند مزایای مالی برای فرد داشته باشد و همچنین فرصت هایی غنی سازی فرهنگی قابل توجهی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های بالای تحصیل در انگلیس دانشجویان را فراری می ‎دهد

هزینه های بالای تحصیل در انگلیس دانشجویان را فراری می ‎دهد