مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 08:322018-07-30پزشكي

دولت استرالیا در مرگ «حمید خزایی» مقصر شناخته شد


بازرس تحقیق قتل و پزشکی قانونی ایالت کویینزلند اعلام کرد اگر مسئولان اردوگاه، خزایی را پس از وخامت حالش ظرف 24 ساعت به خاک استرالیا منتقل می کردند، - او از مرگ نجات می یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بازرس تحقیق قتل و پزشکی قانونی ایالت کویینزلند استرالیا اعلام کرد مرگ یک مهاجر ایرانی که همراه با مهاجران دیگر در یک جزیره دورافتاده در اقیانوس آرام نگهداری می شد، به راحتی قابل پیشگیری بود.

تری ریان با اعلام نتایج نهایی تحقیقات خود درباره علت مرگ این مهاجر ایرانی، از دولت استرالیا خواست برای بهداشت و سلامت مهاجران در اردوگاه ها اهمیت بیشتری قائل شود.

حمید خزایی، تبعه ایرانی، در سال 2014 حدود یک سال پس از اقامت در مرکز نگهداری مهاجران در جزیره مانوس به دلیل عفونت پا و فقدان مراقبت های پزشکی لازم درگذشت.

بازرس تحقیق قتل و پزشکی قانونی ایالت کویینزلند در گزارش خود آورده است اگر مسئولان اردوگاه، خزایی را پس از وخامت حالش ظرف 24 ساعت به خاک استرالیا منتقل می کردند، او از مرگ نجات می یافت.

نحوه رفتار استرالیا با پناهجویان طی سال های اخیر با انتقادات زیادی از سوی مجامع بین المللی روبه رو شده است.

این کشور به جای آنکه پناهجویان را در خاک خود نگهداری کند، آن ها را به جزایر دورافتاده ای در اقیانوس آرام از جمله جزیره نائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت استرالیا در مرگ «حمید خزایی» مقصر شناخته شد

دولت استرالیا در مرگ «حمید خزایی» مقصر شناخته شد