مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 04:152018-07-31اقتصادي

ضرر بزرگ در انتظار خریداران سکه است؟


امروز هم اخبار اقتصادی تحت تاثیر وضعیت بازار سکه و ارز قرار داشت؛ قیمت ها حباب گونه افزایش یافته و به گفته ی رییس اتحادیه طلا، دیگر سکه ای در بازار وجود ندارد.

- حالا این سوال مطرح می شود که خریداران سکه تا کجا می خواهند احتکار را ادامه دهند؛ سکه ها باید یک زمانی وارد بازار شود و با توجه به احتمال ریزش دلار، نزولی شدن قیمت سکه نیز محتمل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز سکه نسبت به روز گذشته افزایشی نداشت و در محدوده 4 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

و سکه تمام طرح قدیم را چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نیم سکه دو میلیون و 300 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 250 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین سکه یک گرمی 650 هزار تومان فروخته می شود.

هر گرم طلای 18 عیار 309 هزار تومان برای عرضه در نظر گرفته شده و قیمت هر مثقال طلای 17 عیار آب شده نیز یک میلیون و 360 هزار تومان است.

راه علاج بحران ارزی ایران از دید اقتصاددان مشهور آمریکایی ریال این روزها بحران کم سابقه ای را تجربه می کند که از سپتامبر 2012 تاکنون بی سابقه بوده است؛ اما از دید استیو هنکه-اقتصاد دان مشهور و جنجالی آمریکا - راهکاری برای حل این بحران وجود دارد.

هنکه نوشته است: در شرایطی که اوضاع مخاطره آمیز شده است، راهی برای درمان بیمار وجود دارد که اتفاقا راه علاج سریعی هم هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر بزرگ در انتظار خریداران سکه است؟

ضرر بزرگ در انتظار خریداران سکه است؟