مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 10:562018-07-31سياسي

یک کارشناس ارتباطات عنوان کرد پیام های بازرگانی تلویزیون محتوای قابل دفاعی ندارند


امروز تبلیغات ما در رسانه ملی هیچ محتوای قابل دفاعی ندارند، زیرا نه نظارت درستی بر روی این تبلیغات انجام می شود و نه به زمان بندی ها توجه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون شب گذشته -دوشنبه 8 مرداد-  با حضور حسن باقری نسب“ کارشناس مجری، ”مریم سلیمی“ دکترای ارتباطات اجتماعی و ”علی آدوسی دکترای مدیریت رسانه در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، سلیمی در این مراسم گفت: در تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی الهام گرفتن از تیزرهای تبلیغاتی کار غیرحرفه ای نیست اما الگوها درست برگزیده نمی شوند.

تبلیغاتی درست، متقن و تأثیرگذار خواهد بود که به خلاقیت در آن توجه شده باشد.

متأسفانه امروز تبلیغات ما در رسانه ملی هیچ محتوای قابل دفاعی ندارند، زیرا نه نظارت درستی بر روی این تبلیغات انجام می شود و نه به زمان بندی ها توجه می کنند.

وی ادامه داد: تیزرهایی که چه در فضای مجازی و چه در صداوسیما روی آنتن می روند، کاملاً کپی شده اند و بایستی در حوزه تبلیغات با ایده و خلاقیت، قدم برداریم.

در این صورت جذابیت توأمان با استقبال مخاطب بوجود می آید، وگرنه تبلیغات صرف کپی از آثار دیگر رسانه ها، کار تلویزیون را در مقوله تبلیغات به ناکجاآباد خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس ارتباطات عنوان کرد پیام های بازرگانی تلویزیون محتوای قابل دفاعی ندارند

یک کارشناس ارتباطات عنوان کرد پیام های بازرگانی تلویزیون محتوای قابل دفاعی ندارند