مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 09:262018-08-02دانش

مسابقات «نادکاپ شریف» 9 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود


مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی تحت عنوان «نادکاپ شریف» که با محوریت علوم نوین طراحی شده است، 9 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

- مسابقات نادکاپ شریف 9 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود " مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی تحت عنوان نادکاپ شریف که با محوریت علوم نوین طراحی شده است، 9 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات ملی و آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) پرطرفدارترین مسابقات دانش آموزان کشور است که توسط گروهی از مربیان فوق برنامه مدارس پیشرو در سراسر کشور طراحی شده است.

مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ شریف) یکی از مهمترین مراحل در زنجیره مهارت خلاقیت است که با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت در دانش آموزان با محوریت علوم نوین طراحی شده است.

همچنین در سال های گذشته نادکاپ در بخش رباتیک به عنوان مسابقات مقدماتی برای کسب سهمیه شرکت در مسابقات بین المللی دانشگاه ولنگونگ مطرح گردیده که این خود بیانگر اعتبار مسابقات است؛ از این رو مسابقات نادکاپ شریف 9 شهریورماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات «نادکاپ شریف» 9 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

مسابقات «نادکاپ شریف» 9 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود