مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 10:012018-08-02سياسي

اساس مسؤولیت در جمهوری اسلامی خدمت است/ سوء استفاده برخی از مسؤولان از جایگاهشان


اساس مسؤولیت در جمهوری اسلامی خدمت است، اما نباید برخی از مسؤولان از این جایگاه برای غنیمت گرفتن برای خود و نزدیکانشان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در نوزدهمین برنامه از طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مصلی شهرکرد با بیان اینکه مهم ترین مشکل جامعه ما موضوع تربیت است، گفت: تربیت یعنی هر فردی بتواند از حُسن های خود به بهترین نحو استفاده کند نه سوءاستفاده، اما متاسفانه شاهدیم افراد از حُسن های خود از جمله جنس، سن، علم و موقعیت خود سوءاستفاده می کنند.

استاد برجسته اخلاق ادامه داد: امروز در جامعه شاهدیم از جنس زن به عنوان وسیله هوس رانی، فروش اجناس، بازاریابی و .

استفاده می شود و حتی این مسئله در صدا و سیمای جمهوری اسلامی در استفاده از زن به عنوان ابزار برای تبلیغات کالاهای تجاری نیز وجود دارد؛ حال این سؤال مطرح می شود آیا جایگاه زن در دین اسلام این است؟ مسؤولان به همه خدمت کنند نه عده ای خاص وی در ادامه با اشاره به سوءاستفاده برخی از مسؤولان از جایگاه و موقعیت خود، اضافه کرد: قرار بود در جمهوری اسلامی هرکسی به مسؤولیتی رسید به مردم خدمت کند، اما برخی از مسؤولان از این جایگاه برای غنیمت گرفتن برای خود، نزدیکان و حتی شهر محل تولد خود استفاده می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس مسؤولیت در جمهوری اسلامی خدمت است/ سوء استفاده برخی از مسؤولان از جایگاهشان

اساس مسؤولیت در جمهوری اسلامی خدمت است/ سوء استفاده برخی از مسؤولان از جایگاهشان