مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 23:152018-08-03ورزشي

تیم ملی فوتبال امید در بازیهای آسیایی/ قهرمانی رویا نیست اما ...


تیم ملی فوتبال امید با مشکلات عدیده ای از جمله غیبت بازیکنانش در اردوهای آماده سازی راهی جاکارتا می شود.

شاگردان کرانچار اهداف بزرگی را در سر دارند اما در این رقابت ها به حفظ آبرو بسنده خواهند کرد چرا که کار سختی پیش رو دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات فوتبال بازی های آسیایی 2018 جاکارتا - اندونزی زودتر از همه رشته ها آغاز می شود و تیم ملی امید ایران هم همانند ادوار گذشته پا به این رقابت ها می گذارد.

تیم ملی امید ایران تا چندین سال قبل جزو تیم های حاضر در مراحل پایانی رقابت ها بود اما نتایج کسب شده در دو دوره گذشته ایران را از سید یک این مسابقات در مراسم قرعه کشی به سید سوم فرستاده که تیم های درجه سه در آن قرار می گیرند.

تیم ملی امید چهار سال قبل با هدایت نلو وینگادا پا به اینچئون کره جنوبی گذاشت اما نتایج به قدری بد بود که وینگادا در تهران برکنار شد و نسل بازیکنان امید کمتر به تیم های ملی از جمله بزرگسالان دعوت شدند.

تیم ملی امید در دور گروهی بازی های آسیایی 2014 و در دور گروهی مقابل ویتنام با حساب 4 بر یک شکست خورد و برابر قرقیزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا یکی از بدترین نتایج تاریخ برای ایران کسب شود.

به دنبال جبران افتضاح دوره گذشته در این دوره کار به مربی کهنه کار کروات یعنی زلاتکو کرانچار سپرده شده است تا حداقل از تکرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال امید در بازیهای آسیایی/ قهرمانی رویا نیست اما ...

تیم ملی فوتبال امید در بازیهای آسیایی/ قهرمانی رویا نیست اما ...