مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 08:552018-08-05فناوري

زشت و زیبای استفاده از اینترنت برای کودکان


بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه روانشناسی و علوم مذهبی در جهان همواره درباره خطرات و آسیب های استفاده کودکان و نوجوانان به والدین و مسوولان مربوطه هشدار می دهند چراکه معتقدند اینترنت و فضای مجازی، - محیط بسیار باز و آزادی دارد و برای سنین پایین به هیچ وجه مناسب نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت ویکیفرو، اینترنت یکی از مقوله هایی است که بر سر استفاده از آن در میان محققان و پژوهشگران حوزه های مختلف همواره تنازعات بسیاری درگرفته است چراکه برخی از آن ها بر این باورند که فضای باز و آزادانه اینترنت و فضای مجازی برای سنین پایین و کودکان خطرناک است و برخی دیگر از آن ها معتقدند که اینترنت نیز همچون بسیاری از مسائل دیگر، مزایا و معایب فراوانی دارد که باید تنها با آگاه سازی افراد، آن ها را از خطرات و تهدیداتش مصون دارند.

حالا با توجه به اینکه همواره بر سر استفاده کاربران از اینترنت و فضای مجازی بحث های فراوانی در گرفته است، این گزارش به مرور و بررسی مختصری بر مجموعه ای از مهم ترین مزایا و معایب اینترنت خواهد پرداخت.

مزایای استفاده کودکان از اینترنت: 1.

دسترسی آسان و رایگان به اطلاعات بسیاری از کودکان و نوجوانان با استفاده از تبلت و موبایل و همچنین اتصال به اینترنت بی سیم وای فای قادر خواهند بود به حجم زیادی از اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زشت و زیبای استفاده از اینترنت برای کودکان

زشت و زیبای استفاده از اینترنت برای کودکان