مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 10:252018-08-05سياسي

وعده رییس جمهور کومور برای برگزاری انتخابات در 2019


غزالی عثمانی، رییس جمهوری کومور وعده داد که به مجرد اینکه شرایط مهیا شود در این کشور انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد کرد که احتمالا اوایل سال آینده میلادی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این خبر بعد از آن اعلام می شود که رای دهندگان در کشور کومور طی یک همه پرسی با اکثریت آرا از اصلاحات مناقشه برانگیزی در قانون اساسی حمایت کردند که به عثمانی اجازه می دهد برای یک دور دیگر رییس جمهور شود.

با این حال مخالفان دولت کومور این همه پرسی را تحریم کرده بودند و گروه های اپوزیسیون در کومور این همه پرسی و نتیجه آن را یک "نمایش مضحک" خواندند.

غزالی عثمانی به جمعی از حامیانش گفت: در صورتی که ما ابزارهای لازم را داشتیم انتخابات را برای ماه سپتامبر سازمان دهی می کردیم اما چون فعلا پولمان کم است باید این تاریخ را به عقب بیندازیم.

دعا کنید که ما هرچه سریع تر آن را به دست آوریم.

عثمانی که از سال 2016 قدرت را در کومور در دست داشته گفت: تاریخی که به عنوان هدف برای این انتخابات تعیین شده اوایل 2019 است.

براساس قانون اساسی مجمع الجزایر کومور که در سال 2001 تصویب شد، قدرت در این کشور هر پنج سال بین سه جزیره اصلی کومور به عنوان یک سازوکار ایجاد تعادل در سیاست این کشور می چرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رییس جمهور کومور برای برگزاری انتخابات در 2019

وعده رییس جمهور کومور برای برگزاری انتخابات در 2019