مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 15:012018-08-06سياسي

مشخص شدن متهمان پرونده تخلف 290 میلیارد تومانی شهرداری ساری


دادستان مرکز مازندران با اشاره به تخلف مالی 290 میلیارد تومانی صورت گرفته در یکی از سازمان های شهرداری ساری، گفت: شهردار ساری متهم پرونده تخلف میلیاردی نیست.

- مشخص شدن متهمان پرونده تخلف 290 میلیارد تومانی شهرداری ساری دادستان مرکز مازندران با اشاره به تخلف مالی 290 میلیارد تومانی صورت گرفته در یکی از سازمان های شهرداری ساری، گفت: شهردار ساری متهم پرونده تخلف میلیاردی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدیونس حسین عالمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی خبرنگاران زیادی در راه اطلاع رسانی به شهادت رسیدند و در مازندران بیش از 20 خبرنگار شهید داریم که در مسیر انجام وظیفه به شهادت رسیدند.

وی با ذکر نام شهید سیف الله تبریزی و شهید باغبانی، افزود: شهید حسن باقری که نخبه نظامی دوران دفاع مقدس بوده به عنوان خبرنگار وارد جنگ شده و پس از آن در سال 59 به این نتیجه رسیدند که نیاز به فعالیت دیگری هست و در عرصه دیگری فعالیت خویش را پیگیری کردند.

در این نشست دادستان مرکز مازندران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که بحث تخلفات مالی شهرداری ساری را که رقم آن بیش از 290 میلیارد تومان از سوی وی در نشست هفته قوه قضاییه مطرح شده بود را پرسید و سوالش را  این طور بیان کرد؛ یک بار به صورت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن متهمان پرونده تخلف 290 میلیارد تومانی شهرداری ساری

مشخص شدن متهمان پرونده تخلف 290 میلیارد تومانی شهرداری ساری