مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 18:112018-08-07سياسي

توضیح خبرگزاری فارس درباره یک خبر و شیطنت برخی رسانه ها


در پی شیطنت برخی رسانه های اصلاح طلب و ضدانقلاب درباره خبر منتسب به یکی از فرماندهان نظامی، خبرگزاری فارس توضیحاتی را در این خصوص منتشر کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی توزیع تصویری از یک خبر خبرگزاری فارس در برخی شبکه های اجتماعی در خصوص سخنان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، برخی شبکه های ضدانقلاب، اقدام به سوءاستفاده کرده اند که در این راستا توضیحات زیر ضروری به نظر می رسد: 1- عبارت مخدوش منتشرشده ناشی از کم دقتی خبرنگار و منتشرکننده خبر بوده است.

2- سردبیر خبرگزاری بلافاصله با توجه به مخدوش بودن این عبارت، ظرف مدت بسیار کوتاهی اقدام به اصلاح متن نموده است و بر این اساس، به نظر می رسد تصویر مذکور نیز با شیطنت، از آرشیو موتورهای جست وجو برداشته شده باشد.

3- منبع اصلی و اولیه انتشار این تصویر، یکی از کانال های وابسته به یکی از روزنامه های اصلاح طلب بود که این کانال هم بلافاصله نسبت به حذف آن از خروجی خود اقدام کرد.

4- متن صحیح عبارات خبر به شرح زیر است: ناصر شعبانی، از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، صبح امروز در دوره طرح ولایت که در اردوگاه دشت بهشت شاندیز مشهد برگزار شد، گفت: ما امروز در منطقه عقبه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح خبرگزاری فارس درباره یک خبر و شیطنت برخی رسانه ها

توضیح خبرگزاری فارس درباره یک خبر و شیطنت برخی رسانه ها