مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 07:562018-08-08پزشكي

فعالیت80 مطب در هتل حجاج ایرانی/ فعالیت بیمارستان ایرانی در مکه


رییس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار 80 مطب در هتل حجاج ایرانی گفت: یک بیمارستان و 5 درمانگاه به صورت شبانه روزی خدمات تخصصی و عمومی را به زائران ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سیدعلی مرعشی، در ارتباط با وضعیت بیمارستان های مرکز جمعیت هلال احمر در عربستان جهت خدمت رسانی به حجاج اظهار داشت: بیمارستان هلال احمر در مکه با ظرفیت 65 تخت بیمارستانی از شروع ورود زائران به مکه فعال شده و دارای یک CCU و بخش زنان و مردان و به صورت مجزا است.

وی با اشاره به اینکه اورژانس زنان و مردان و سایر رشته های فوق تخصصی نظیر قلب، ارتوپدی، اورولوژی، زنان و زایمان و دندان پزشکی در این بیمارستان فعال است، افزود: بخش اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، داروخانه و آزمایشگاه نیز در موسم حج به صورت 24 ساعته فعال است.

رییس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر ادامه داد: علاوه بر این بیمارستان نیز 5 درمانگاه به صورت شبانه روزی خدمات تخصصی و عمومی به زائران ارائه می کنند و 80 مطب نیز به صورت 8 ساعته که 4 ساعت آن صبح و 4 ساعت بعدازظهر است در محل اسکان زائران و در همه هتل ها در نظر گفته شده است.

مرعشی خاطرنشان کرد: حجاج به ویژه زنان می توانند خدمات و سوالات پزشکی خود را از طریق ارتباط تلفنی با متخصص مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت80 مطب در هتل حجاج ایرانی/ فعالیت بیمارستان ایرانی در مکه

فعالیت80 مطب در هتل حجاج ایرانی/ فعالیت بیمارستان ایرانی در مکه