مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 08:162018-08-08ورزشي

گزارش AFC از حضور مس سونگون در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا


کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم مس سونگون ورزقان را به عنوان یکی از امید های قهرمانی ایران در مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا عنوان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت AFC، مس سونگون ورزقان به دنبال آن است تا رکورد تیم های فوتسال ایران را در این مسابقات به دست آورد و اشاره کرده است که تیم های ایرانی در بیشتر مواقع توانسته اند به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برسند.

تیم های ایرانی تا به حال توانسته اند 3 قهرمانی را به همراه تیم های فولاد ماهان در سال 2010، گیتی پسند در سال 2012 و آخرین قهرمانی به همراه تیم تاسیسات دریایی در سال 2015 به دست آورند.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نوشت:حمید بی غم سرمربی تیم مس سونگون ورزقان توانسته است به همراه این تیم رکورد جالب توجهی را به ثبت برساند و با پیروزی در آخرین دیدار تیم خود با نتیجه 3 بر 1 برابر تیم بانک بیروت لبنان به عنوان تیم صدرنشین صعود کرده و در ادامه برابر تیم ارم قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا قرار گیرند.

AFC در ارتباط با بازیکنان تیم مس سونگون ورزقان بیان کرد:تیم مس از بازیکنانی همانند حسین طیبی بهره ببرد و با 7 گل زده آقای گل تا بدین جای مسابقات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش AFC از حضور مس سونگون در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا

گزارش AFC از حضور مس سونگون در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا