مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 10:052018-08-08فرهنگي

چرا فیلم «وینی دپو» در چین ممنوع اعلام شد؟


مقامات چینی به دلیل شبیه دانستن شخصیت «وینی دپو» به رییس جمهور این کشور در فضای مجازی از اکران یک فیلم جدید ساخته شده در چین جلوگیری کردند.

- مقامات چینی به دلیل شبیه دانستن شخصیت وینی دپو به رییس جمهور این کشور در فضای مجازی از اکران یک فیلم جدید ساخته شده در چین جلوگیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، پس از این که چینی ها شخصیت وینی دپو را بارها در فضای مجازی با شی جین پینگ رییس جمهور وقت این کشور مقایسه کردند، مسئولان اداره سانسور سینمای چین از اکران فیلم کریستفور رابین به کارگردانی مارک فورستر که اقتباسی جدید از رمان وینی دپو نوشته آ.

آ میلنه است، جلوگیری کرد.

اولین بار در سال 2013 و در جریان سفر شی جین پینگ به آمریکا عکسی از وی و اوباما در کنار تصویری از وینی دپو و یک ببر منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی کشور چین داشت.

رییس جمهور چین در سال 2014 و در جریان دیدار با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن بار دیگر با این شخصیت کارتونی مقایسه شد و ادامه این مقایسه در چند سال اخیر تاکنون چندان خوشایند دولت چین نبوده است.

ماه گذشته و پس از آن که جان اولیور کمدین آمریکایی در یک برنامه تلویزیونی چندین بار شباهت میان رییس جمهور چین و شخصیت وینی دپو را مورد تمسخر قرار داد، وب سایت شبکه تلویزونی HBO آمریکا در چین فیلتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فیلم «وینی دپو» در چین ممنوع اعلام شد؟

چرا فیلم «وینی دپو» در چین ممنوع اعلام شد؟