مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 16:052018-08-10فرهنگي

فست فودی شدن نویسنده و شاعر امروزی


شاپور بهیان علت فقدان مکان در آثار داستان نویسان نسل جدید را از نتایج فست فودی شدن نویسنده و شاعر امروزی دانست و گفت داستان نویسی را با خاطره گویی اشتباه گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین جلسه از شب های داستان رویش با حضور سیاوش گلشیری به عنوان نویسنده میزبان و شاپور بهیان به عنوان نویسنده میهمان، 18 مرداد در موسسه فرهنگی هنری رویش مهر و اندیشه در اصفهان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سیاوش گلشیری به تبیین اهداف برگزاری چنین جلساتی پرداخت و هدف از آن را آشنایی بیشتر با میهمان جلسه در خلال گفت وگو و پرسش و پاسخی دانست که ایجاد خواهد شد.

پس از آن در معرفی کوتاهی از شاپور بهیان آثار وی را برشمرد که از آن جمله می توان مجموعه داستان در سرزمینی دیگر نشر پیدایش 1395 و دیگر کارهای ترجمه ای و تالیفی وی یعنی رکوییم برای یک راهبه ویلیام فاکنر نشر نیلوفر 1396، گزیده مقالات زیمل نشر دنیای اقتصاد 1395، درآمدی بر شناخت رمان نشر چشمه 1395، چکامه گذشته/مرثیه زوال نشر چشمه 1394، کافکا به سوی ادبیات اقلیت؛ دلوز و گتاری نشر ماهی 1392، رمان تاریخی؛ جورج لوکاچ نشر اختران 1388 و پست مدرنیسم؛ اسکات لش نشر ققنوس 1383 را نام برد.

در ادامه بهیان در معرفی خودش، کوتاه گفت: شاپور بهیان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فست فودی شدن نویسنده و شاعر امروزی

فست فودی شدن نویسنده و شاعر امروزی