مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 07:102018-08-11بين الملل

پنتاگون از تبادل آتش بین کردها و نیروهای آمریکایی در دیر الزور سوریه پرده برداشت


وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اذعان کرد، در فوریه گذشته در استان دیر الزور حادثه تبادل آتشی بین نیروهای آمریکایی و عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) که مورد حمایت آمریکا هستند، - وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اذعان کرد، در فوریه گذشته در استان دیر الزور حادثه تبادل آتشی بین نیروهای آمریکایی و عناصر "نیروهای دموکراتیک سوریه" (قسد) که مورد حمایت آمریکا هستند، رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در بیانیه ای اعلام کرد، تبادل آتش مذکور در 17 فوریه در وسط منطقه وادی رود فرات رخ داد.

به گفته وزارت دفاع آمریکا، تبادل آتش بعد از هدف گرفتن یک تفنگدار دریایی آمریکا توسط نیروی وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه رخ داد.

این وزارتخانه اشاره کرد، این حادثه از سوی تیمی به فرماندهی یک سرهنگ تفنگداران دریایی آمریکا مورد تحقیق قرار گرفت.

براساس بیانیه پنتاگون، تحقیقات نتوانست مشخص کند آیا نظامی آمریکایی عمدا تیر خورده یا این حادثه در نتیجه تیراندازی بی هدف و اشتباهی بوده است.

در حالی که این وزارتخانه در اکثر مواقع گزارش ها درباره حوادثی این چنینی را با سرعت کافی منتشر می کند اما این بار پنتاگون در افشای اطلاعات درباره زخمی شدن این نظامی آمریکایی تعلل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون از تبادل آتش بین کردها و نیروهای آمریکایی در دیر الزور سوریه پرده برداشت

پنتاگون از تبادل آتش بین کردها و نیروهای آمریکایی در دیر الزور سوریه پرده برداشت