مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 12:282018-08-11بين الملل

سوزان رایس: آمریکا دائما تسلیم کارهای بن سلمان می شود


دولت دونالد ترامپ به جای آنکه در مناقشه میان کانادا و عربستان به دفاع از کانادا به عنوان هم پیمان دموکراتیک خود بپردازد با سوءاستفاده های عربستان سعودی مسامحه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سوزان رایس، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا در نیویورک تایمز نوشت: بعد از آنکه وزیر امور خارجه کانادا در توییتی نسبت به به زندان افتادن فعالان حقوق زنان و حقوق بشر در عربستان اظهارنگرانی کرد، عربستانی ها تلاش کردند تا کانادا را مجازات کرده و در عین حال دیگر منتقدان بالقوه خود را مرعوب سازند.

آن ها وعده دادند در امور داخلی کانادا مداخله کنند و همچنین سفیر کانادا را از کشورشان اخراج کرده و سفیر خودشان را فرا خواندند و هرگونه روابط تجاری و سرمایه گذاری با کانادا را به حال تعلیق درآوردند.

آن ها همچنین تهدید کردند هزاران دانشجوی عربستانی را از دانشگاه کانادا بیرون می کشند.

وی افزود: معمولا در مواجهه با چنین چالش هایی وزارت خارجه آمریکا صرف نظر از اینکه دولت روی کار دموکرات یا جمهوری خواه باشد، از کانادا دفاع کرده و از سوءاستفاده های حقوق بشری عربستان انتقاد می کند.

چنین چیزی مطابق با رهبری سنتی آمریکا در جهان در زمینه دفاع از حقوق بشر بوده و به همین ترتیب ما اعتراض های دیرینه به سوءاستفاده های حقوق بشری عربستان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزان رایس: آمریکا دائما تسلیم کارهای بن سلمان می شود

سوزان رایس: آمریکا دائما تسلیم کارهای بن سلمان می شود