مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 12:302018-08-11اقتصادي

6 صندوق مشارکتی در کشور راه اندازی می شود/عدم هماهنگی در فضای علم و فناوری


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از ایجاد 6 صندوق سرمایه گذاری مشارکتی در کشور خبر داد و گفت: طرح های دانش بنیانی که بازار مناسبی داشته باشند، می توانند از تسهیلات صندوق «سیدمانی» بهره مند شوند.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از ایجاد 6 صندوق سرمایه گذاری مشارکتی در کشور خبر داد و گفت: طرح های دانش بنیانی که بازار مناسبی داشته باشند، می توانند از تسهیلات صندوق سیدمانی بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهزاد سلطانی در نشست خبری امروز با تاکید بر ضرورت همکاری میان دستگاه ها در حوزه های سیاستگذاری های اجرایی، افزود: این در حالی است که مشاهده می شود دستگاه هایی که وظایف آن ها تعیین شده است، به ماموریت های سایر دستگاه ها وارد می شوند و این امر نشان می دهد که در فضای علم و فناوری هنوز هماهنگی های لازم ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه توسعه فناوری در آینده کشور نقش حیاتی دارد، یادآور شد: هوش مصنوعی و حمل ونقل هوشمند، آینده جهان را فرا خواهد گرفت و ما هنوز فاصله زیادی با این فناوری ها داریم و من اعلام می کنم که تا هفت سال آینده مردم تهران از ما ماشین های خودران و تاکسی های هوایی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را مطالبه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 صندوق مشارکتی در کشور راه اندازی می شود/عدم هماهنگی در فضای علم و فناوری

6 صندوق مشارکتی در کشور راه اندازی می شود/عدم هماهنگی در فضای علم و فناوری