مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1397 ساعت 13:052018-08-11سياسي

تاج گردون: احمدی نژاد و رضا پهلوی هر دو یک حرف را می زنند


یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: امروز احمدی نژاد و رضا پهلوی هر دو یک حرف را می زنند و متاسفانه یک جریان سیاسی داخل حاکمیت از آقای احمدی نژاد حمایت می کند.

- غلامرضا تاج گردون در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اظهارات اخیر احمدی نژاد، اظهار کرد: احمدی نژاد همانند سال های گذشته همچنان یک پدیده است.

در سال 91 و در دولت او ارز سه برابر شد.

ما آن زمان سوال از رییس جمهوری را مطرح کردیم، ایشان گفته بود اگر این سوال را مطرح کنید من در مجلس برخی حرف ها را می زنم، گفتند سوال را مطرح نکنید.

ما هم گفتیم مصلحت نیست و آن را مطرح نمی کنیم اما در زمان استیضاح وزیر کار ایشان آن حرف ها را زد و از آن روز تا حالا هم مرتب همین حرف ها را می زند.

وی معتقد است: اگر آقای احمدی نژاد امروز چنین صحبت هایی را مطرح می کنند به نظرم باید ریشه اش را در آنهایی دنبال کنیم که در سال 88 پشت سر این آدم آمدند و او را پررو کردند یا کسانی که در سال 84 او را در بلندی نشاندند و حالا هر کاری می کنند، نمی توانند او را پایین بیاورند و با او برخورد هم نمی کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم کلا به این موضوع مشکوک هستند، من هم مشکوکم.

اگر من این حرف یا نصف این حرف ها را بزنم حتی با وجود مصونیت سیاسی نمایندگی و در صورتی که این حرف ها را در مجلس بزنم چه برخوردی با من خواهد شد؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج گردون: احمدی نژاد و رضا پهلوی هر دو یک حرف را می زنند

تاج گردون: احمدی نژاد و رضا پهلوی هر دو یک حرف را می زنند