مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 08:302018-08-12بين الملل

امارات لیکس از دخالت های پنهان امارات در بحران عربستان و کانادا خبر داد


سایت امارات لیکس اعلام کرد، طبق اطلاعاتی که در اختیار دارد، ابوظبی به صورت محرمانه در راستای منافع خود در بحران شکل گرفته میان عربستان و کانادا دخالت می کند.

- سایت "امارات لیکس" اعلام کرد، طبق اطلاعاتی که در اختیار دارد، ابوظبی به صورت محرمانه در راستای منافع خود در بحران شکل گرفته میان عربستان و کانادا دخالت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، سایت امارات لیکس، متخصص انتشار اخبار و اسناد از دولت ابوظبی با انتشار توییتی به نقل از برخی منابع خاص خود اعلام کرد، امارات در راستای سوء استفاده از بحران عربستان و کانادا و تبدیل قرارداد تسلیحاتی این دو کشور به نفع خود، تحت عنوان خدمت به اهداف ائتلاف عربی در یمن، به شکلی محرمانه در این بحران دخالت می کند.

روابط ریاض و اوتاوا اخیرا شاهد تنش بی سابقه ای بوده است، این تنش از دوشنبه گذشته در پی انتقاد کانادا از بازداشت فعالان مدنی در عربستان و درخواستش برای آزادی فوری آنها شکل گرفت، عربستان این اظهارات را دخالت آشکار در امور داخلی خود دانست و سفیر کانادا را از این کشور اخراج کرد.

عربستان در سال 2014 قراردادی 15 میلیارد دلاری را با کانادا برای خرید خودروهای زرهی امضا کرد و کار انتقال این خودروها به عربستان در سال 2017 آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات لیکس از دخالت های پنهان امارات در بحران عربستان و کانادا خبر داد

امارات لیکس از دخالت های پنهان امارات در بحران عربستان و کانادا خبر داد