مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 08:302018-08-12سياسي

«همدان 2018»؛ رویدادی از مردم برای مردم


همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با 1800 جاذبه تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری هر ساله میزبان خیل عظیمی از گرشگردن داخلی و خارجی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این استان به عنوان نخستین پایتخت شاهنشاهی مادها و پایتخت تابستانی شاهان اشکانی از گذشته های دور از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

انتخاب همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، نشان از واقف بودن مسئولان امر، درباره قدمت و پیشینه این کهن دیار باستانی دارد.

در اجلاس جهانی گردشگری سال گذشته در ارمنستان، همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخاب و مقرر شد در شهریورماه امسال، همایشی با همین عنوان در همدان برگزار شود.

مسئولان استانی پس از تصویب و انتخاب همدان برای میزبانی این رویداد، سازوکارها و فعالیت های اولیه را آغاز و زیرساخت ها و امکانات لازم را برای میزبانی باشکوه این مراسم آغاز کردند.

اکنون نام همدان در بین کشورهای آسیایی همانند نگینی درخشان می درخشد.

با گشت و گذاری در سطح شهر، از مردم همدان که به نوعی میزبانان اصلی این اتفاق بزرگ جهانی هستند، سوالاتی با این محتوا که این رویداد را تا چه حد می شناسند و ره آوردهای این اتفاق را چگونه ارزیابی می کنند، پرسیده شد و پاسخ های متفاوتی دریافت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همدان 2018»؛ رویدادی از مردم برای مردم

«همدان 2018»؛ رویدادی از مردم برای مردم