مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 10:552018-08-12ورزشي

تیم ملی جوانان، دیگر قربانی بی برنامگی فدراسیون بسکتبال


فدراسیون بسکتبال در اقداماتی عجیب رده های پایه اش یکی پس از دیگری ناکام می شوند.

پس از تیم ملی نوجوانان که به جام جهانی نرسید حالا تیم ملی جوانان هم ناکام شد و بعد از سه دوره پیاپی حضور در جام جهانی سهمیه این رویداد را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران بعد از تیم نوجوانان در کسب سهمیه جام جهانی ناکام ماند تا ایران بعد از سه دوره متوالی از حضور در جمع بهترین های جهان باز بماند.

مدیریت عجیب فدراسیون در رده های پایه و بی توجهی مدیر تیم های ملی به نوجوانان و جوانان این سرنوشت را برای یکی از بهترین نسل های ایران رقم زد تا جام جهانی و فرصت تجربه ای بزرگ را از دست بدهند.

تیم ملی جوانان ایران چند سال به طور مستمر برای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی تلاش کرد اما در شش ماه و به دلیل بی برنامگی فدراسیون هر چه رشته بود پنبه شد و در نهایت حتی به جمع چهار تیم برتر قاره کهن هم نرسید.

بی توجهی به رده های پایه از دی ماه که مدیریت رامین طباطبایی در فدراسیون آغاز شد و از همان روز اول همه چیز در تیم بزرگسالان ختم شد، هر بار که از رییس جدید درباره ناکامی هایش از عملی شدن وعده ها پرسیده می شد او برنامه های تیم ملی بزرگسالان را پیش می کشید و برای خود راه فرار می ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی جوانان، دیگر قربانی بی برنامگی فدراسیون بسکتبال

تیم ملی جوانان، دیگر قربانی بی برنامگی فدراسیون بسکتبال