مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1397 ساعت 12:062018-08-12اقتصادي

تصویب بسته حمایت از تولید هفته آینده در دولت


وزیر صنعت از ارایه بسته حمایت از تولید به دولت در یکشنبه هفته آتی خبر داد و گفت: قرار است سران سه قوه تنفس شش ماهه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را مصوب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری در همایش توانمندی های صنایع کوچک و متوسط گفت: از واحد های کوچک و متوسط به عنوان ستون فقرات فعالیت های اقتصادی یاد می شود و در اقتصاد جهانی نیز نقش آفرینی می کنند؛ این در حالی است که بیش از نود درصد صنایع کشور کوچک هستند و البته باید به این تعداد صنوف تولیدی را هم اضافه کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از اشتغال یک میلیون نفری صنایع کوچک و متوسط خبر داد و ارزش تولیدات آن ها را هفده میلیارد دلار دانست.

وی افزود: باید در بهره ور کردن صنایع کوچک و متوسط کار را به نحو بهتری پیش برد و در این میان نقاط ضعف را از بین برد.

شریعتمداری گفت: باید در بازار های همسایه و دوردست صنایع کوچک و متوسط حضور یابند و تولید برای صادرات از شعار های پیش روی ما است.

وزیر صمت گفت: تاب آوری به عنوان یکی از شاخص های مهم صنایع کوچک بسیار کمتر از صنایع بزرگ است و اگر ضربه ای از برون کشور به صنایع کوچک وارد شود متاسفانه ضربه پذیری بسیار بیشتر است این در حالی است که تکانه های ارزی آن ها را متاثر کرده است و نیازمند عنایت مجلس برای حل این معضلات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بسته حمایت از تولید هفته آینده در دولت

تصویب بسته حمایت از تولید هفته آینده در دولت