انتقاد از کالاسازی سواد رسانه ای و بازاری شدن آننخستین نشست مشترک شورای سیاستگذاری و هیات علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی برگزار شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین نشست مشترک شورای سیاستگذاری و هیات علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی روز گذشته با حضور سید مرتضی موسویان، رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن بشیر، رییس هیات علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، حجت الاسلام احمد صحت القول، مدیرکل فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر حسین ابراهیم آبادی، مشاور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای هیات علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی برگزار شد. سید مرتضی موسویان، رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به تاریخچه سواد رسانه ای در دنیا و نقش حیاتی سواد رسانه ای و اطلاعاتی در دنیای شبکه ای شده ی امروز گفت: یکی از تفاوت های همایش سواد رسانه ای و سایر همایش ها این است که این همایش به موضوع تجربه نگاری توجه کرده است و دبیرخانه همایش، نشست هایی را برای اشخاصی که نیاز دارند فعالیتی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |