مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 02:062018-08-13اقتصادي

تلاش یک مدیر دولتی برای کسب سود صدها میلیاردی از واردات سیگار مارلبرو


شنیده شده یکی از مدیران دولتی اخیراّ تلاش می کند با دریافت سهمی از واردات هزاران میلیاردی سیگار مارلبرو، مقدمات این پروژه را فراهم و مجوز واردات مارلبرو را برای شرکت «پیشگامان پخش آرمان گستر» اخذ نماید.

- شنیده شده یکی از مدیران دولتی اخیراّ تلاش می کند با دریافت سهمی از واردات هزاران میلیاردی سیگار مارلبرو، مقدمات این پروژه را فراهم و مجوز واردات مارلبرو را برای شرکت پیشگامان پخش آرمان گستر اخذ نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، شرکت فیلیپ موریس؛ صاحب برند سیگار مارلبرو که بزرگترین تولید کننده سیگار در جهان بشمار می رود، قصد دارد حضور خود در بازار ایران را قانونی کند.

به همین جهت، افراد متعددی به نمایندگی از این شرکت طی سال های اخیر، شانس خود را برای تصاحب هزاران میلیارد تومانی سیگار مارلبرو از طریق تلاش برای اخذ مجوز واردات آن آزموده اند.

سیگار مارلبرو که یکی از پرفروش ترین سیگارها در جهان است، طی سال های گذشته، سهم بزرگی از بازار قاچاق سیگار را به خود اختصاص داده و با توجه به قیمت های بالایی که دارد، حجم فروش سالیانه این سیگار در ایران بیش از 3000 میلیارد تومان برآورد می شود.

چندی پیش، خبر امضای تفاهم نامه تولید مشترک سیگار مارلبرو با شرکت دخانیات ایران در حالی رسانه ای شد که مدیرعامل این شرکت یکماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش یک مدیر دولتی برای کسب سود صدها میلیاردی از واردات سیگار مارلبرو

تلاش یک مدیر دولتی برای کسب سود صدها میلیاردی از واردات سیگار مارلبرو