مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 08:462018-08-14سياسي

بی توجهی رییس جمهور به اخطارهای مجلس دلیل استیضاح وزیر کار بود


در گذشته به آقای رییس جمهور در مورد عملکرد برخی وزرا همانند ربیعی اخطار و تذکر دادیم اما رییس جمهور به نامه های ما توجه نمی کرد تا مجبور به استیضاح برخی از وزرا شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حسین مقصودی شب گذشته در ویژه برنامه تلویزیونی اشاره سیمای خراسان رضوی، گفت: مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در سال های گذشته به یکدیگر نزدیک نشده بود اما اکنون این سه ضلع مثلث به یکدیگر نزدیک شده و آن ها براندازی نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه موضوع بیکاری در سراسر کشور معضلی جدی است و اوضاع اقتصاد کشور طی 40 سال اخیر نظام جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: عبور از تنگناهای اقتصادی کشور و بی اثر کردن تحریم های آمریکا نیازمند جلوگیری از واردات بی رویه کالا است که مسؤولان باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

مقصودی با اشاره به وضعیت اقتصاد شهری سبزوار، تصریح کرد: سبزوار همانند دیگر شهرستان های استان با مشکل بیکاری دست وپنجه نرم می کند، مشکلاتی همانند سن بالای ازدواج، حاشیه نشینی و خالی شدن روستاها از مهم ترین مشکلات سبزوار است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با وجود پتانسیل های متعدد سبزوار طی 40 سال اخیر به این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی رییس جمهور به اخطارهای مجلس دلیل استیضاح وزیر کار بود

بی توجهی رییس جمهور به اخطارهای مجلس دلیل استیضاح وزیر کار بود