مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 11:002018-08-14اقتصادي

استفاده و عرضه اقلام خارجی در مدارس، ممنوع / گردش مالی بازار نوشت افزار در ایران


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در هیچ فروشگاه وابسته ای به آموزش و پرورش کالای خارجی نباید فروخته شود گفت: همه کالاهایی که در مدارس و بوفه ها عرضه می شوند باید ایرانی باشند.

- ممنوعیت استفاده از اقلام خارجی بویژه آنها که دارای نمادهای خارجی اند را در مدارس اعلام کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد بطحایی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه ایران نوشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اقتصاد و بازار نوشت افزار گفت: برآورد بنده این است که بین چهار تا شش هزار میلیارد تومان گردش مالی بازار نوشت افزار در ایران است گفت.

وی افزود: بازار نوشت افزار 50 تا 60 هزار فرصت شغلی برای تولیدکنندگان ایجاد می کند که بسیار قابل توجه است، بویژه اکنون که یکی از مهترین چالش های جامعه امروز بیکاری است که خود آسیب هایی را رقم زده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در آموزش و پرورش خود را مکلف می دانیم و حجت شرعی و قانونی داریم که مسئولانه از تولیدات داخلی بویژه نوشت افزار حمایت کنیم زیرا 50 تا 60 هزار فرصت شغلی را به دنبال دارد و چند هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد گفت: لوازم التحریر بار فرهنگی دارد و حتی ترکیب رنگ ها در این اقلام می تواند آثار تربیتی مثبت یا منفی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده و عرضه اقلام خارجی در مدارس، ممنوع / گردش مالی بازار نوشت افزار در ایران

استفاده و عرضه اقلام خارجی در مدارس، ممنوع / گردش مالی بازار نوشت افزار در ایران