مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 16:152018-08-16سياسي

نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشوری برگزار شد


روضه و مداحی ها وسیله است و اگر بر اساس مکتب اهل بیت نباشد، ما را به هدف نمی رساند و به انحراف کشیده می شود.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: روضه و مداحی ها وسیله است و اگر بر اساس مکتب اهل بیت نباشد، ما را به هدف نمی رساند و به انحراف کشیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رحیم پورازغدی امروز در نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشوری در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم گفت: اهل بیت(ع) اگر معین الضعفا و باب الحوایج هستند، به این معنی است که یکی از مهمترین ارکان امامت این حضرات کمک به درماندگان و محرومان بوده است؛ پس کسانی که با این القاب از اهل بیت(ع) یاد می کنند باید خود را در این طراز قراردهند.

وی افزود: برخی از هیات ها و مجالس اهل بیت(ع) راجع به اشخاص صحبت می کنند ولی رابطه آنها را با امت امروز قطع می کنند؛ بطور مثال در خصوص کربلا صحبت می کنند ولی راجع به مثل ها و تکرارهای تاریخ آن سخن نمی گویند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: زمانی که در نماز، تابع امام جماعت هستیم، باید در همه مسائل نیز از اهل بیت(ع) تبعیت کنیم؛ برخی ها به خاطر مسایلی که در روز کربلا رخ داد به حدی گریه و بی تابی می کنند که به حد مرگ می افتند، ولی حاضر نیستند در خصوص مسایلی که در همین مسیر در سیر تاریخ رخ داده است کوچکترین مداخله ای کنند؛ اسلام شناسی که با سنت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشوری برگزار شد

نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشوری برگزار شد