مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 09:502018-08-17اقتصادي

مشارکت منطقه ویژه خلیج فارس در ساخت نیروگاه برق


مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از راه اندازی واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز به ظرفیت 160 مگاوات برق در این منطقه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خلج طهرانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم این اقدام کام مردم ایران و به ویژه مردم خونگرم هرمزگان را شیرین کند.

وی تصریح کرد: اگرچه تکلیف بر دوش وزارت صنعت،معدن و تجارت و به خصوص سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برای ساخت و راه اندازی نیروگاه برق نیست اما برای نیروگاه برق اقدام به مشارکت در ساخت نیروگاه برق با شرکت سرمایه گذاری غدیر کردیم.

خلج طهرانی اضافه کرد: قرارداد تأمین گاز نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز در راستای بالا بردن سطح تولیدات ملی منعقدشده و با تزریق گاز تا پایان مردادماه سال جاری واحد گازی این نیروگاه وارد مدار خواهد شد.

وی ظرفیت خط انتقال گاز را 30 اینچ که معادل 20 میلیون مترمکعب در روز دانست و عنوان کرد: زیرساخت های موردنیاز برای گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز مهیا و قرارداد تأمین گاز نیروگاه نیز با شرکت گاز استان هرمزگان منعقدشده و شرکت عمران سازان به عنوان پیمانکار خط لوله گاز با توجه به شرایط کشور و محدودیت های تحمیلی با جدیت سختی کار را به جان خرید و کار را به اتمام رساند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت منطقه ویژه خلیج فارس در ساخت نیروگاه برق

مشارکت منطقه ویژه خلیج فارس در ساخت نیروگاه برق