مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 13:462018-08-17سياسي

مطالبه جدی مردم برخورد محکم قضایی با مفسدان اقتصادی است


امروزه مطالبه عمده و جدی مردم از مسؤولان برخورد محکم با مفسدان اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به امامت حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر اقامه شد.

امام جمعه موقت یاسوج در این خطبه ها با بیان اینکه دشمن و طرف مقابل مذاکره به دنبال کنار گذاشتن صنایع دفاعی ایران است خاطرنشان کرد: در این زمینه رهبری معظم انقلاب توصیه ها و فرمایشات لازم را داشته اند.

وی در بخش دیگری سوء مدیریت ها را از دلایل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: مشکلات معیشتی مردم و آشفتگی بازار باید حل شود و در جامعه اسلامی نباید شاهد انواع فسادها از جمله فساد اقتصادی باشیم.

امام جمعه موقت شهر یاسوج حراج سرمایه کشور مثل ارز و طلا را نمونه ای بارز از مفاسد اقتصادی برشمرد و گفت: این نوعی حراج سرمایه ملی بود که باید برای مقابله جدی با آن چاره اندیشی شود تا مبادا در آینده چنین فسادی تکرار گردد.

حسینی صدر مشکلات اقتصادی کشور را قابل رفع دانست و گفت: هر سه قوه و دستگاه های امنیتی و انتظامی باید برای مبارزه با فساد و برخورد با آن قاطعانه اقدام کنند.

وی مطالبه عمده مردم از مسؤولان را برخورد جدی و محکم با مفسدان اقتصادی دانست و گفت: اطاله دادرسی برای مبارزه با مفسدان اقتصادی باید کاهش یابد و پرونده ها در کمترین زمان ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه جدی مردم برخورد محکم قضایی با مفسدان اقتصادی است

مطالبه جدی مردم برخورد محکم قضایی با مفسدان اقتصادی است