مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 17:152018-08-17سياسي

خوشحال می شویم ما را در حوزه« لباس» تحریم کنند


از یک سو نماینده دانشگاه مدآرت فرانسه، معتقد است که برای ارتقای مد و لباس چند سال است فرانسه را به ایران آورده اند و از سوی دیگر دبیر کارگروه مد و لباس می گوید، - خوشحال می شویم در حوزه "لباس" ما را تحریم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهلا یاری بخت نماینده دانشگاه مدآرت فرانسه عصر 25 مرداد، در دومین جشنواره مد و لباس درباره همکاری دانشگاه مدآرت با دانشگاه های ایران گفت: صنعت پوشاک در یک دهکده جهانی است، باید اطلاعات خود را از این دهکده به دست بیاوریم.

وی با بیان این که تمایل دارم تجربیات بیش از چهل ساله خود را بازگو کنم، ادامه داد: چند سالی است به جای اینکه شما به فرانسه بروید فرانسه را به ایران آوردیم تا بتوانیم در زمینه مد و لباس ارتقای خوبی داشته باشیم و حتی دوره های دوساله برای دانشجویان در دانشگاه های امیر کبیر و دانشگاه هنر اصفهان برگزار کرده ایم.

او با اشاره به حضور در بازار جهانی عنوان کرد: برای حضور در بازار جهانی باید به ارتقا کیفیت، تولید پوشاک در سطح استاندارد جهانی توجه کنیم.

البته برای داشتن استاندارد در ایران موضوع آموزش بسیار مهم است .

یاری بخت با بیان این که رقابت، پشتیبانی نیروی انسانی، تکنیک و دانش، مدیریت بازار، تامین سرمایه عواملی مهمی هستند که می توانند یک بازار را غنی کنند، افزود: البته اگر پژوهش و مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحال می شویم ما را در حوزه« لباس» تحریم کنند

خوشحال می شویم ما را در حوزه« لباس» تحریم کنند