مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 23:002018-08-18سياسي

مراسم تشییع را به جولانگاه افراد تبدیل نکنید


دو تن از اساتید دانشگاه درباره ی نحوه صحیح پوشش مراسم تشییع و اینکه خبرنگاران رسانه ها تا چه میزان مجاز هستند به حریم شخصی افراد وارد شوند، - عکس، منتخب از مراسم تشییع محمد عبادی دو تن از اساتید دانشگاه درباره ی نحوه صحیح پوشش مراسم تشییع و اینکه خبرنگاران رسانه ها تا چه میزان مجاز هستند به حریم شخصی افراد وارد شوند، نکاتی را مطرح کردند.

نقش رسانه ها برای فرهنگ سازی در جهت از بین بردن رفتارهای اشتباه برخی که مراسم تشییع را با محلی برای گرفتن عکس های یادگاری و سلفی با چهره ها اشتباه می گیرند، موضوع دیگر این گفت وگوهاست.

علی آدوسی ـ مدرس دانشگاه و دکترای مدیریت رسانه ـ در گفت وگو با ایسنا در زمینه نحوه صحیح پوشش مراسم تشییع توسط رسانه ها به نحوی که به حواشی و حریم خصوصی افراد ورود پیدا نکنند، اظهار کرد: باید دید رسانه ها به دنبال بازتاب چه خبرها و مطالبی هستند.

در دنیای امروز با توجه به اینکه تعداد رسانه ها زیاد شده است، کمی بحث جذابیت به تصویر کشیدن این حواشی کمتر شده، اما همواره رسانه های رسمی که مردم در موارد مهم به آنها رجوع می کنند، معیار قرار می گیرند؛ به عنوان مثال اگر کسی می خواهد آقای دوربینی باشد، تلاش می کند در رسانه هایی قرار بگیرد که دارای ارزش هستند؛ بنابراین رسانه های بزرگ باید این دروازه بانی را داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع را به جولانگاه افراد تبدیل نکنید

مراسم تشییع را به جولانگاه افراد تبدیل نکنید