مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:162018-08-19اجتماعي

بارش ها در شمال غرب کشور ادامه دارد/ کاهش دمای پایتخت به 33 درجه سانتیگراد +فیلم


در شمال غرب کشور شدت بارش ها در 24 ساعت آینده در حد جاری شدن روان آب ها نیز می رسد.

- اصغری ادامه داد: آنچه مسلم است کاهش ملموس دماست، دریا مواج می شود و مسافران شهر های ساحلی از شنا در دریا (خزر) در دو سه روز آتی جدا خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی گفت: در تهران نیز فردا و پس فردا صبح شبحی از فصل پاییز را لمس خواهیم کرد و در ارتفاعات تهران، قزوین و البرز، سمنان و زنجان باید منتظر بارش باشیم و در زنجان منطقه طارم میزان سرعت باد بسیار قابل توجه خواهد بود.

وی افزود: طی یکی دو روز آینده در شرق کشور از میزان سرعت باد و ریزش گرد و خاک کاسته می شود و سمبل وزش باد و گرد و خاک در زابل خواهد بود که طی 24 ساعت گذشته سرعت باد به طور لحظه ای تا 84 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید، اما در جنوب شرق کشور و جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق کرمان و شرق استان فارس باید منتظر وقوع بارش شاید در ساعات بعدازظهر باشیم.

اصغری گفت: همچنین هوای خوزستان، بخش های مرزی و مرکزی از آتش سوزی هورالعظیم آلوده است و در ایلام و کرمانشاه و کردستان باید منتظر کاهش نسبی دما بین دو تا سه درجه باشند.

وی افزود: میزان سرعت باد در تهران، البرز، استان مرکزی، سمنان، شمال اصفهان و قم امروز بعدازظهر قابل توجه خواهد بود و به حدی خواهد رسید که هوا از استاندارد خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در شمال غرب کشور ادامه دارد/ کاهش دمای پایتخت به 33 درجه سانتیگراد +فیلم

بارش ها در شمال غرب کشور ادامه دارد/ کاهش دمای پایتخت به 33 درجه سانتیگراد +فیلم