مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:252018-08-19سياسي

حضور رییس کمیسیون حمل و نقل شورا در مجمع عمومی مترو منع قانونی ندارد


یک عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه حضور رییس کمیسیون حمل و نقل شورا در مجمع عمومی مترو منع قانونی ندارد، گفت: - مستندات قانونی این موضوع نیز به شهرداری ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین حبیب زاده در هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان انتخاب سه نفر از افراد مطلع و صاحب نظر جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، گفت: آقای افشانی سه نفر را برای عضویت در مجمع عمومی شرکت راه آهن تهران معرفی کردند که شامل آقایان اکبر ترکان، غلامرضا شافعی و شاپور رستمی هستند.

وی افزود: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پس از بررسی این پیشنهادات و اهمیتی که مجمع عمومی مترو برای کمیسیون حمل و نقل دارد به این نتیجه رسید که یک نفر از سوی شورا برای حضور در این مجمع معرفی شود که ما آقای علیخانی ریاست کمیسیون حمل و نقل را پیشنهاد کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های حقوقی مجمع عمومی مترو رکن نظارتی است و مسئولیت اجرایی بر عهده ندارد که در این چارچوب معرفی آقای علیخانی و حضور ایشان در مجمع عمومی مترو منع قانونی ندارد و مستندات قانونی نیز در این باره ارسال شده است.

این عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به ابهامات خداکرمی و رسولی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عضویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس کمیسیون حمل و نقل شورا در مجمع عمومی مترو منع قانونی ندارد

حضور رییس کمیسیون حمل و نقل شورا در مجمع عمومی مترو منع قانونی ندارد