مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:502018-08-19سياسي

استقرار 14 تیم فن آور در کارخانه فن آوری شریف


مدیر کارخانه فن آوری شریف هدف از راه اندازی این مرکز را حمایت از ایده ها در حوزه ی سلامت الکترونیک دانست و گفت: در حال حاضر 14 تیم در این مرکز مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکبر عبداللهی در حاشیه افتتاح کارخانه فن آوری شریف در جمع خبرنگاران با بیان این که این کارخانه در حوزه سلامت الکترونیک فعال است، اظهار کرد: این کارخانه شامل شتاب دهنده هایی است که در تلاش هستند تا ایده هایی که در حوزه فن آوری های مربوط به سلامت الکترونیک باشند مورد حمایت و تقویت قرار دهند.

وی ادامه داد: بر این اساس در این کارخانه تیم هایی که دارای ایده های خاص در حوزه های مرتبط هستند، مستقر می شوند و با حمایت سرمایه گذاران این ایده ها توسعه می یابد.

عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر در این کارخانه 14 تیم مستقر شده اند یاد آور شد: هدف گذاری ما خروج 25 تیم در سال اول فعالیت این کارخانه است.

رییس کارخانه فن آوری شریف حمایت های حقوقی و تامین هزینه ها تا زمان سریدن فنوری به بازار را از جمله حمایت های این مرکز عنوان کرد و یاد آور شد: سرمایه گذاری بر روی ایده ها از سوی منابع معاونت علمی رییس جمهور و سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت می گیرد و متناسب با هر ایده سرمایه گذاری های لازم صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 14 تیم فن آور در کارخانه فن آوری شریف

استقرار 14 تیم فن آور در کارخانه فن آوری شریف