مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:502018-08-19اقتصادي

سرانجام اجرای حکم پزشک کیارستمی/ مهاجرت پزشکان، بیش از حد انتظار


سرانجام اجرای حکم پزشک مرحوم کیارستمی، بدهی بیمه های تکمیلی به بیمارستان های خصوصی و همچنین مبحث مهاجرت پزشکان بویژه پزشکان عمومی از جمله مباحثی است که در آستانه روز پزشک و از سوی معاونان سازمان نظام پزشکی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی فتاحی - معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در نشستی خبری در آستانه روز پزشک ضمن تبریک روز پزشک، با بیان اینکه وضعیت اقتصادی بیمارستان ها تعریف چندانی ندارد، گفت: 60 درصد هزینه های یک بیمارستان چه در بخش خصوصی، چه دولتی را نیروی انسانی تشکیل می دهد و در چند ماه گذشته نزدیک به 20 درصد افزایش دستمزد پزشکان را داشتیم.

در دو سه ماهه گذشته هم آمار تورم نشانگر رشد زیاد در هزینه های بیمارستانی بوده است.

این در حالیست که رشد پنج درصدی تعرفه و اجرای آن از ماه چهارم را شاهد هستیم و البته تعرفه ها در بیمارستان های دولتی و خصوصی با هم تفاوت ندارد.

درخواست بیمارستان های خصوصی برای افزایش تعرفه هتلینگ وی افزود: اگر فرآیند مناسبی به کار نگیریم، ادامه حیات بیمارستان ها چه در بخش دولتی و چه خصوصی با مشکل روبرو خواهد شد.

در همین زمینه سندیکای بیمارستان های خصوصی به عنوان نماینده این بیمارستان ها، با نامه نگاری به رییس کل سازمان، خواستار افزایش تعرفه هتلینگ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام اجرای حکم پزشک کیارستمی/ مهاجرت پزشکان، بیش از حد انتظار

سرانجام اجرای حکم پزشک کیارستمی/ مهاجرت پزشکان، بیش از حد انتظار