مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 15:402018-08-20فرهنگي

اعلام برنامه های شادپیمایی عروسک ها


پس از دو سال انتظار عروسک های نمایشی خود را برای جشن شادی روز 31 مرداد ماه آماده می کنند تا سومین شادپیمایی عروسکی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، این دوره از جشنواره نیز همچون دو دوره گذشته با برپایی شادپیمایی عروسک ها کار خود را آغاز می کند.

شادپیمایی امسال روز چهارشنبه 31 مرداد ماه همزمان با عید قربان برگزار می شود و این بار مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد (بوستان آب و آتش) میزبان عروسک ها، کودکان و خانواده هایی می شود که تنها شرط حضورشان در این جشن، همراه داشتن عروسک است.

در این جشن همگانی، عروسک های غول پیکر در کنار عروسک های اقوام و مناطق گوناگون ایران به همراه گروه های موسیقی محلی، میزبان حاضران خواهند شد تا همه اقوام ایرانی در این جشن حضور داشته باشند.

همچنانکه عروسک های تلویزیونی، سینمایی و نمایشی نیز در کنار این عروسک ها حاضر هستند.

جشن شادی عروسک ها در کل مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می شود و جای جای این مجموعه میزبان این ضیافت است که از گنبد مینا آغاز می شود و بخش رسمی تر آن در فضای آمفی تئاتر برپا خواهد شد که در آن مرضیه برومند دبیر جشنواره هفدهم نمایش عروسکی با همراهی دیگر هنرمندان، جشنواره را به طور رسمی آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های شادپیمایی عروسک ها

اعلام برنامه های شادپیمایی عروسک ها