مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 16:152018-08-20پزشكي

چگونه انرژی مثبت به دیگران منتقل کنیم؟


بعضی وقت ها حتی بهترین داروها و مراقبت ها سلامت جسم و روان را تضمین نمی کنند و در نتیجه تمرینات مثبت اندیشی در راستای مبارزه با بیماری ها یا کنار آمدن با تغییرات بزرگ در زندگی انسان ها می تواند بسیار سودمند باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه ثابت شده که کلمات منفی، نیروی منفی به سمت شخص می فرستد و او را به سمت بیماری سوق می دهد.

وقتی ناراحت و بی حوصله هستید جذب انرژی مثبت محیط، کار سختی به نظر می رسد اما اگر باور داشته باشیم که شادی و غم، زاییده شرایط محیطی اطراف ما نیست بلکه حاصل انتخاب ماست، آن وقت انتخاب بین شادی و غم آسان می شود.

روز خود را با دعا، نیایش و شکرگزاری شروع کنید زمانی که دعا کردن را شروع می کنید انگار دری را باز کرده و به سوی خدا گام بر می دارید.

دعا و شکرگزاری تو را به منبع خلقت وصل می کند و همین حضور در محضر خالق، حال و هوای مثبت در تو ایجاد کرده و میزان انرژی مثبت در وجود تو را چندین برابر می کند که باعث آرامش کل وجود شما می شود.

همان طور با دیگران رفتار کن که دلت می خواهد با تو رفتار شود وقتی روز خود را با دلخوری آغاز کنی، تمام روزت را تباه کرده ای.

وقتی فکر کنی که دیگران هم عین خودت هستند و فقط از لحاظ ظاهر با تو فرق دارند دیگر دلت نمی خواهد در مقابل آنها جبهه بگیری و احساسات منفی ات را نثارشان کنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه انرژی مثبت به دیگران منتقل کنیم؟

چگونه انرژی مثبت به دیگران منتقل کنیم؟