مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 16:462018-08-20سياسي

دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد/ مطالبه مردم دل ندادن به غرب است


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد؛ این خودش از بهترین نمونه های کدخداپرستی است که در تاریخ ثبت شده است.

- دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد/ مطالبه مردم دل ندادن به غرب است مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد؛ این خودش از بهترین نمونه های کدخداپرستی است که در تاریخ ثبت شده است.

مهدی علیپور، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، گفت: کودتای 28 مرداد که 65 سال پیش توسط سازمان اطلاعات انگلیس و سازمان جاسوسی آمریکا و خیانت محمد رضا پهلوی با کمک ارتش ایران علیه دولت مصدق انجام شد، نمونه ای از جنایت ها و دخالت های آمریکا علیه کشور های جهان و به خصوص ایران است که تراژدی اعتماد به آمریکا را برای غرب زده ها و آمریکا پرستان روشن می کند.

علیپور ادامه داد: دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد و به قول رهبر انقلاب مصدق به آمریکا اعتماد کرد و کتکش را هم خورد.

این خودش از بهترین نمونه های کد خدا پرستی است که در تاریخ ثبت شده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: حال پس از گذشت 65 سال از کودتا و تجربه ای که برای ایران به وجود آمد، عده ای در داخل همچنان از مذاکره و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد/ مطالبه مردم دل ندادن به غرب است

دولت مصدق چوب اعتماد به آمریکا را خورد/ مطالبه مردم دل ندادن به غرب است