مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 07:202018-08-21فناوري

مکالمات کاربران در اسکایپ ذخیره می شود


مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که نسخه به روزرسانی شده اپلیکیشن اسکایپ به قابلیت جدید آرشیو کردن مکالمات کاربران مجهز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، اپلیکیشن پیام رسان اسکایپ یک نرم افزار کاربردی است که به کاربران اجازه می دهد به وسیله صدا برروی پروتکل اینترنت تماس تلفنی برقرار کنند.

همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام رسان فوری، انتقال فایل، ویدئو کنفرانس و پست صوتی در اختیار کاربران قرار می دهد.

شرکت مایکروسافت در سال 2011 میلادی سهام این اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار را خریداری کرد و از آن زمان تاکنون نیز با افزودن قابلیت و امکانات جدید سعی دارد به جذابیت های آن بیفزاید و در این رقابت تنگاتنگ با سایر پیام رسان های فعال در جهان، توجه طرفداران و کاربران را به خود جلب کند و آن ها را برای خود نگه دارد.

حالا به تازگی این شرکت بزرگ اعلام کرده است که می خواهد تغییرات جدیدی را در اپلیکیشن کاربردی اسکایپ ایجاد کند تا نظر و توجه کاربران را به خود جلب کند.

این قابلیت جدید که قرار است در نسخه به روزرسانی شده اسکایپ مورد استفاده کاربران قرار بگیرد، به آن ها اجازه می دهد تا مکالمات موردنظرشان را آرشیو کرده و احتمالا در یک فایل ابری ذخیره سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکالمات کاربران در اسکایپ ذخیره می شود

مکالمات کاربران در اسکایپ ذخیره می شود