مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 ساعت 18:212018-08-23فرهنگي

پیام وزیر بهداشت به سومین جشن فیلم سلامت


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سومین جشنواره فیلم سلامت پیام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره فیلم سلامت، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سومین جشنواره فیلم سلامت پیام داد.

متن پیام وزیر بهداشت به جشنواره، به شرح زیر است: در آستانه برگزاری سومین دوره جشنواره فیلم سلامت، به عنوان عضوی از دولت دوازدهم که وظیفه اش ارائه خدمات به هم وطنان عزیز در حوزه بهداشت و سلامت جامعه است، مفتخرم که برگزاری مداوم این رویداد هنری با حجم قابل توجهی از تولیدات سینمایی و تلویزیونی همراه بوده.

اکنون برگزاری جشنواره، مرحله ارزیابی و آخرین حلقه از فرایند مهمی است که طی آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حمایت از تولید محصولات مختلف تصویری مرتبط با موضوع سلامت در کشور می پردازد.

جشنواره فیلم سلامت در روزهای آتی مهم ترین تولیدات در حوزه سلامت در بخش های سینمایی، مستند، کوتاه، دانشجویی و تلویزیونی را ارزیابی خواهد کرد.

بخشی از تولیدات حاضر در این رقابت، محصولاتی است که با هدف گذاری ویژه حوزه سلامت به ویژه در راستای اجتماعی شدن آن تولید شده اند.

خوش بختیم که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفاً برگزارکننده این رویداد نیست و توانسته ایم با گفتمان سازی در حوزه سلامت و جلب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت به سومین جشن فیلم سلامت

پیام وزیر بهداشت به سومین جشن فیلم سلامت