مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1397 ساعت 03:102018-08-23ورزشي

اشتباهات مدیریتی در فدراسیون فوتبال پایان ندارد؛ این بار نوبت یونان بود


فدراسیون فوتبال همانند پرونده های مختلف حقوقی، این بار هم نتوانست از یونان به خاطر لغو یک طرفه بازی دوستانه غرامتی دریافت کند.

- اشتباهات مدیریتی در فدراسیون فوتبال پایان ندارد؛ این بار نوبت یونان بود فدراسیون فوتبال همانند پرونده های مختلف حقوقی، این بار هم نتوانست از یونان به خاطر لغو یک طرفه بازی دوستانه غرامتی دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی 2018 روسیه به دنبال برگزاری بازی با تیم ملی یونان بود.

کادر فنی تیم ملی برای آماده سازی ملی پوشان حساب زیادی روی بازی با یونان باز کرده بودند اما این بازی به شکل عجیبی لغو شد؛ چرا که قرار بود بازی در ترکیه برگزار شود اما یونانی ها به دلیل اختلافات سیاسی با این کشور اعلام کردند نمی توانند به ترکیه سفر کنند.

بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال ایران و یونان چندین بیانیه صادر کردند که مهم ترین آن ادعای فدراسیون فوتبال برای دریافت غرامت از این کشور حوزه دریای مدیترانه بود اما یونانی ها اعلام کردند که هیچ قراردادی بین دو کشور امضا نشده و خود را موظف به پرداخت غرامت نمی دانند.

با وجود تاکید فدراسیون فوتبال برای دریافت غرامت از یونان به خاطر لغو بازی و با گذشت چندین ماه از آن زمان، هنوز مدیران فدراسیون درباره نتیجه شکایت خود از فدراسیون فوتبال یونان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهات مدیریتی در فدراسیون فوتبال پایان ندارد؛ این بار نوبت یونان بود

اشتباهات مدیریتی در فدراسیون فوتبال پایان ندارد؛ این بار نوبت یونان بود