مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1397 ساعت 10:002018-08-24اقتصادي

تبدیل «خواف» به یکی از قطب های فولادی کشور


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در افق برنامه 1404 کشور، خواف به یکی از قطب های فولادی کشور تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربان میرزایی دیروز اول شهریورماه در حاشیه بازدید خبرنگاران از معادن سنگ آهن سنگان خواف و صنایع فولادی این منطقه اظهار کرد: تا پایان امسال در خواف، تولید گندله به 12 و نیم میلیون تن و کنسانتره به 13 میلیون تن خواهد رسید.

وی افزود: قرار است 23 و نیم میلیون تن گندله و 27 تا 28 میلیون تن کنسانتره آهن در خواف تولید شود که این یعنی 30 درصد فولاد کشور از این منطقه تأمین خواهد شد.

میرزایی گفت: با این حال شهرستان خواف ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد صنایع پایین دستی معدنی و تولید اشتغال پایدار دارد که نیاز است سرمایه گذاران و مردم منطقه به این موضوع توجه کنند.

در ادامه فرماندار خواف هم در بازدید میدانی از طرح های معدنی سنگان خواف تصریح کرد: هم اکنون 14 کارخانه کنسانتره و گندله در حال فعالیت و تکمیل طرح هستند و برای احداث آن ها بالغ بر 150 هزار میلیاردریال سرمایه گذاری شده است.

محمدرضا پهلوان نژاد گفت: شهرستان خواف از سال 1392 به بعد در حوزه صنعت، 2000 درصد رشد کرد بطوری که در قبل از سال 1392 یک کارخانه با پیشرفت فیزیکی 15درصد بود اما هم اینک قرار است با اجرای طرح های جدید فولادی که به زودی آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل «خواف» به یکی از قطب های فولادی کشور

تبدیل «خواف» به یکی از قطب های فولادی کشور