مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1397 ساعت 14:362018-08-24سياسي

درس رجایی و باهنر پرهیز از اشرافی گری بود/مدیر اشرافی گرا کنار گذاشته شود


مدیر اشرافی گرا در نظام اسلامی باید کنار گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: 15 ذی الحجه سالروز ولادت امام هادی(ع) است که در زمان امامت خود برای تبلیغ دین اسلامی شرایط سختی داشت.

امام جمعه موقت یاسوج به سایر مناسبت های هفته آینده از جمله عید سعید غدیر اشاره و با بیان اینکه باید این روز را به بهترین شکل جشن بگیریم اظهار کرد: نباید روز غدیر  و جشن این روز را تنها به چند بنر و پوستر و شیرینی و شربت خلاصه کنیم بلکه باید فلسفه غدیر به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

حسینی صدر در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود: عید غدیر نشان دهنده الگوی کامل حکومت اسلامی است که در آن مسئله ولایت مطرح می شود و لازم است که فلسفه ولایت فقیه نیز در این اثنا به خوبی تبیین شود.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به همه مردم و دولتمردان گفت: رجایی و باهنر الگوی کامل مدیر اسلامی بودند که هر دو برای اسلام و انقلاب به عنوان سرباز فداکاری بودند.

وی آن دو شهید والامقام را پرورش یافته مکتب امام خمینی دانست و گفت: آن ها ویژگی های منحصر به فردی داشتند که از جمله این ویژگی ها و خصوصیات بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس رجایی و باهنر پرهیز از اشرافی گری بود/مدیر اشرافی گرا کنار گذاشته شود

درس رجایی و باهنر پرهیز از اشرافی گری بود/مدیر اشرافی گرا کنار گذاشته شود