مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1397 ساعت 16:062018-08-24سياسي

ایران همواره قربانی تروریسم بوده است/ آمریکا پناهگاه تروریست ها است


خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی قربانی ترور بوده است، گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که آمریکا و دیگر کشورهای استکباری حامی و پناهگاه این جلادان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به اولین روز هفته دولت اظهار کرد: هشتم شهریورماه، سالروز شهادت دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه پرچم دار ترور استکبار جهانی است، افزود: دنیا به این نتیجه رسیده است که آمریکا و دیگر کشورهای استکباری حامی و پناهگاه این جلادان هستند.

وی ادامه داد: کسانی که حامی ترور هستند سعی دارند ایران اسلامی که خود قربانی این عمل زشت و جنایت کارانه است را تروریست جلوه دهند.

شهیدان رجایی و باهنر دنیادوست نبودند نکونام با بیان اینکه دولت ها برآمده از رأی مردم هستند و طبیعی است وقتی دولتی با رأی مردم انتخاب می شود باید برای ارتقا و پیشرفت آن  حمایت شود ، عنوان کرد: از سوی دیگر دولت ها باید صادقانه برای تحقق وعده های خود تلاش کنند، خدمت صادقانه و بی منت از ویژگی های دولت برآمده از ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همواره قربانی تروریسم بوده است/ آمریکا پناهگاه تروریست ها است

ایران همواره قربانی تروریسم بوده است/ آمریکا پناهگاه تروریست ها است