موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - متناسب سازي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - سرمربي جديد - ليگ نخبگان آسيا - بازنشستگان كشوري - فرمانده انتظامي - ليگ برتر شنا - انتخابات فدراسيون بوكس - مذاكرات آمريكا و عراق - راه روستايي مسدود - سازمان وظيفه عمومي ناوا - بيسان گشت - محمدرضا واعظ مهدوي - فرمانداري لامرد - همسر مظفرالدين شاه - شعله پس - برجسته نگار هوشمند - كرسي آزادانديشي - كشتي فرنگي قهرماني روسيه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 15:152018-08-25اقتصادي

ایرانسل گواهی نامه های بین المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد


ایرانسل گواهینامه های بین المللی مشتری مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، - ایرانسل گواهی نامه های بین المللی بسته استانداردهای مشتری مداری را دریافت کرد ایرانسل گواهینامه های بین المللی مشتری مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل ، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایت مندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهی نامه های بین المللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 (بسته استانداردهای مشتری مداری) شد.

ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی کرده با دیدی گسترده و با نگاهی آینده نگر با تعهد بر بازاریابی رابطه ای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتری مداری را براساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار دهد.

بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، بعد از ممیزی های انجام شده در یک دوره 9 ماهه و بازبینی 116 فرآیند مرتبط با پیگیری، رفع و حل مشکلات مشتریان، با پیروی از شعار با هر کلیک در کنار شماییم استاندارد10002:2014در زمینه مدیریت شکایات مشتریان و استاندارد 10004:2012 در حوزه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل گواهی نامه های بین المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد

ایرانسل گواهی نامه های بین المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد