ایرانسل گواهی نامه های بین المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کردایرانسل گواهینامه های بین المللی مشتری مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، - ایرانسل گواهی نامه های بین المللی بسته استانداردهای مشتری مداری را دریافت کرد ایرانسل گواهینامه های بین المللی مشتری مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل ، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایت مندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهی نامه های بین المللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 (بسته استانداردهای مشتری مداری) شد. ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی کرده با دیدی گسترده و با نگاهی آینده نگر با تعهد بر بازاریابی رابطه ای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتری مداری را براساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار دهد. بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، بعد از ممیزی های انجام شده در یک دوره 9 ماهه و بازبینی 116 فرآیند مرتبط با پیگیری، رفع و حل مشکلات مشتریان، با پیروی از شعار با هر کلیک در کنار شماییم استاندارد10002:2014در زمینه مدیریت شکایات مشتریان و استاندارد 10004:2012 در حوزه س برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |