مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 08:202018-08-26سياسي

آغاز عملیات اجرایی سد لاسک با حضور وزیر نیرو


نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از آغاز عملیات اجرایی سد لاسک با حضور وزیر نیرو در شفت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه کمیته برنامه ریزی فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و قدردانی از مسئولین شهرستان،اظهار کرد:تعدادی از دستگاه ها از عملکرد مطلوب و قابل رضایتی برخوردارند.

وی با بیان اینکه ادارات بنیاد مسکن،راه،برق، آب شهری و روستایی حرکت خوب و ویژه ای را در سطح روستاها انجام داده اند،افزود:لازم است سرعت خدمات رسانی به مردم را افزایش داد تا مردم بدانند خدمتگزاران نظام در انجام وظایف خود ثابت قدم و در حال تلاش هستند.

حجت الاسلام افتخاری توجه به زیرساخت ها را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت ها از جذب اعتبارات ملی غافل نخواهیم بود؛چرا که حق شهرستان است و تاکنون اعتبارات خوبی برای شهرستان جذب شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است،گفت:با توجه به پیگیری های صورت گرفته سد باغبانان در مرحله افتتاح قرار دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس اضافه کرد:علی رغم کارشکنی ها و سنگ اندازی های صورت گرفته طی سال های گذشته روز دوشنبه با حضور وزیر نیرو شاهد آغاز عملیات اجرایی سد لاستیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی سد لاسک با حضور وزیر نیرو

آغاز عملیات اجرایی سد لاسک با حضور وزیر نیرو