مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 09:402018-08-26سياسي

بن بست رویاهای کودکانه


هر از گاهی از طریق اطرافیان، جراید یا فضای مجازی خبرهایی مبنی بر ازدواج دختران و پسرانی در سن پایین دریافت می کنیم که ممکن است مورد تعجب و انتقاد ما نیز قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ازدواج زودهنگام عبارتست از هر ازدواجی که در سنین زیر 18 سالگی صورت گرفته، در حالیکه دختر از نظر جسمی، فیزیولوژیکی و روانی برای ازدواج و فرزندآوری آماده نیست و به گفته کارشناسان خانواده دوران عدم ثبات و پختگی فرد است.

حکایت دخترانی که زیر سن قانونی ازدواج می کنند از حلقه هایی آغاز می شود که از همان آغاز بر انگشتان گشاد است و البته ماجرا به همین سادگی نیست و این ازدواج های زودهنگام می تواند سرآغازی برای مشکلات و حتی معضلاتی باشد که این دخترکان تازه پا در عرصه اش گذاشته اند.

لباس عروس بن بست رویاهای دخترکانی است که در رقص باد و پایکوبی آرزوهای کودکانه شان پا در خانه بخت می گذارند و بی آنکه هنوز کامشان شیرینی دوران کودکی را به طور کامل درک کرده باشد خود را برای مقابله با فراز و نشیب های زندگی آماده می کنند.

ازدواج های زودهنگام از جمله معضلات اجتماعی است که در بسیاری از خانواده های ایرانی به ویژه در دختران هنوز رنگ و لعاب خود را از دست نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست رویاهای کودکانه

بن بست رویاهای کودکانه